Thursday, January 1, 2015

Pherolins Intense (kedaipheromone.com)


memikat pasangan
Pherolins Intense
Jika anda berputus-asa kerana susah untuk bertemu jejaka pilihan anda atau mempunyai masalah kerana pasangan anda mula beralih arah atau anda hanya ingin lebih perhatian dari jejaka di sekeliling anda, saya ada jalan penyelesaian yang mudah & murah…
Tidak perlu lagi berasa resah gelisah kerana takut kehilangan pasangan anda atau tidak menemui pasangan yang anda dambakan. Anda boleh mengunci jejaka anda dengan cara Mudah Tetapi Berkesan…
Adakah anda menghadapi masalah untuk memikat pasangan? Pasangan anda sentiasa tidak kekal dengan anda, dia seperti tidak tertarik dengan anda, dia seperti tidak endah akan kehadiran anda. Bagi yang sudah berumah-tangga, suami anda sudah mula kurang berinteraksi dengan anda, selalu menyungut, buat tak pandang, selalu pulang lewat & yang paling mengganggu anda ialah DIA sudah tidak semesra dahulu…
Maka berduyun-duyunlah WANITA pergi ke salun kecantikan & spa untuk makeover supaya kelihatan lebih anggun dan menarik, ini tidak salah, memang digalakkan untuk meningkatkan penampilan diri anda tetapi ada harga yang perlu anda bayar untuk perkhidmatan sebegini dan ianya bukan murah. Ada pula yang berhabis duit untuk produk & makanan tambahan yang menjanjikan seribu khasiat, sehingga yang mati pun boleh hidup… Tak apalah, sebagai manusia kita perlu berikhtiar asalkan tidak menyimpang akidah kita.
Yang ini lagi berat, bila dah habis ikhtiar, mulalah melakukan perkara yang menyimpang seperti mendapatkan bantuan bomoh, percaya pada perkara tahyul dan sebagainya, anda pun lebih arif tentang fenomena dalam masyarakat kita masakini. Saya ada jalan penyelesaian yang Mudah & Berkesan!

Memperkenalkan…Pherolins  – Wangian Khas Untuk Wanita.

pheromone & copulin
Pherolins Intense
Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanipulasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.
Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.
Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka. Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?

Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Tentang Pheromone

VNO (Vomeronasal)
Pherolins for her
Pheromone adalah sel hormon yang hanya boleh di kesan oleh organ yang terdapat di pangkal hidung yang di panggil VNO (Vomeronasal). Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran pheromone, ia seterusnya akan menghantar respon seksual signal ke otak seterusnya membuatkan orang yang berapa berdekatan persekitaran anda menjadi lebih positif dan lebih mesra.

Bagaimana Copulins Bertindak?

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.
PHEROLINS ada tambahan ramuan khas utk merangsang lelaki iaitu COPULINS.

Kandungan:-

Sesuai utk semua golongan wanita.

kuasa memikat
Pherolins Intense
  • Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan
  • Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari
  • Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
  • Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian
  • Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki
  • Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan
  • Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
  • Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya, bau apakah ini.. hemm..
  • DIJAMIN BERKESAN.
Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Pherolins di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda. Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.
admin Web Developer

No comments :

Post a Comment